Someone that i used to know

Jag har världens bästa vänner. I två veckor har jag trott att vi ska ha en överraskningsinflyttningsfest för Felicia fast hemma hos Alice. Var ganska otaggad igår när jag fixade mig och hade tänkt mig en lugn kväll. Men när jag kliver innanför dörren kommer Fanny med en kladdkaka med tända ljus, en massa vänner står i hallen, det hänger vimplar där det står grattis Maja och alla sjunger jag må hon leva. Dom hade fixat en överraskningsfest för mig :) fyller 21 nästa vecka men då är jag i new york. Känner att jag inte har någon riktig koll på vad jag har skrivit nu, ligger bakis och as nöjd i Alice soffa och är bara så jävla glad för att jag har världens bästa vänner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0