I tried numbness instead of pain

Det där med att blogga verkar faktiskt inte vara min grej, men jag kör på ändå. Det kommer väl några inlägg då och då liksom. Har hunnit med att bli sjuk och frisk, fira stPatricks day, äta grymt god frukost, se Hungergames två gånger, hjälpt mamma flytta (mest genom att sitta i soffan och titta på), jobba, se Fanny&Alexander, åka gokart, se Jesus christ superstar, festat lite för vilt, umgås med mina fina, pröva på att bo ensam i pappas lägenhet...säker massa mer men just nu är huvudet tomt. Eftersom att jag inte har internet hemma och jag nu bloggar från mobilen som vägrar samarbeta så blir det bara en bild från dom senaste veckorna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0