I feel so Close to you right now it's a forcefield

Ni kanske märker att bloggen är död. Jag känner att jag inte har någon lust eller ork till att hålla igång den, och ni är kassa på att peppa mig. Har haft alldeles för mycket för mig på senaste och det är mycket bilder som skulle kunna publiceras men jag bloggar från mobilen och då tar det sån tid. Jag tror att bloggen kommer ligga nere ett tag nu, dessutom har jag den mest för att lägga upp bilder. Så ni som fortfarande vill följa mina dagar i bild så finns jag på http://ratrider.tumblr.com/ eller på instagram där jag heter ratrider. Vem vet lusten att blogga kanske kommer tillbaka, ska bara bli kändis först.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0